Zásielky, platby a vrátenie tovaru

 

I. VYPLATENIE:


1. Korok Predajňa robí tieto platby sú k dispozícii pre svojich užívateľov formy:

– VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro platby kreditnou kartou realizovanej eCard Inc. Company. Platba realizácie Poplatok sa vzťahuje na predajni.

– platby cez PayPal. Platba realizácie poplatok hradí klient.

 

II. ZÁSIELKA


1. Zakúpený tovar bude dodaný zákazníkom v hraniciach celej Českej republiky prostredníctvom prepravnej spoločnosti GLS kuriérom alebo spoločnosti podobne.

2. Nakúpený tovar musí byť doručený na adresu uvedenú v objednávke pre. Zákazník je povinný informovať správu obchodu o sebe a každú zmenu, ktorá má vplyv na realizáciu dohody, najmä o zmene kontaktných údajov, ktoré sú rozhodujúce pre dodávku, rovnako ako o zmene kontaktnú e-mailovú adresu a telefónne číslo. V opačnom prípade, e-maily a oznámenia sa zasielajú na staré adresy.

3. Vzhľadom na to, že pozemky zaslané zákazníkom sú zaistené, skontrolujte obsah zásielky v prítomnosti kuriéra NA DÁT jej doručenia. V prípade akýchkoľvek škôd, pokračujte k tomu, že protokol škôd, ktoré by ste mali určiť metódu metód ochrany tovaru využívaných ( „Fragile“ nálepka, kartónu deliča, dva kartóny, zábal), ako založiť na na to určených častí informácií , potom budeme požadovať náhradu od prepravnej spoločnosti.

Balík by mali byť zhromažďované, obrazy poškodených prvkov by mala byť vykonaná, a potom okamžite zaslané na nasledujúcu e-mailovú adresu:

office@korekpredajna.sk. Uvedený e-mailu bude základom pre uplatnenie návrat všetkých prvkov, ktoré boli poškodené.

V prípade, že kuriér odmietne skontrolovať obsah balíka, zapíšte si jeho číslo, alebo jej meno a telefónne číslo a potom – prosím, informujte nás o uvedenej skutočnosti.

Ak sa vám nepodarí v súlade s pravidlami uvedené vyššie, sťažnosti budú stále považovať, ale cena nových prvkov, rovnako ako PREPRAVA bude musieť byť hradí kupujúci.

4. V okamihu prijatia objednávky, vlastnícke právo musí byť prevedená na kupujúceho spolu s rizika spojeného s majetkom a využitie objednaného tovaru, vrátane rizika poškodenia alebo straty položky.

5. Zásielky sú realizované do 3 pracovných dní. Administrácia obchodu má právo zmeniť dátum odoslania, v prípade vzniku okolností mimo ich kontroly. V prípade, že klient má objednaný tovar, ktorý je k dispozícii v rôznych termínoch, bude doba realizácie objednávky predĺžiť a objednávka bude realizovaná po obdržaní poslednej položky zo zoznamu.

6. Všetky zásielky zasielané klientom sú starostlivo zabalené a poistený proti strate a poškodeniu.

 

III. POLOŽKA VRÁTENIE


1. Zákazník sa môže rozhodnúť vrátiť tovar zakúpený prostredníctvom nášho obchodu do 14 dní od okamihu odberu pozemku. Príslušný tovar musí byť prijatý iba vtedy, ak sú zaslané k nám v pôvodnom nepoškodenom obale, so všetkými komponentmi zahrnuté, a pokiaľ sa samotnými výrobkami nie sú poškodené a nenesie žiadne stopy používania.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy – psťahovať

2. Zákazník musí pripojiť pôvodné oznámenie ukončenia dohoda o balíku a pôvodný doklad o kúpe (pokladničný doklad alebo faktúra). V prípade, že zákazník nie je schopný pripojiť uvedené dokumenty, predmety nebudú akceptované. Zákazníci taktiež poskytne správu obchodu s presnými údajmi kupujúceho, vrátane svojho bankového účtu, ku ktorému peniaze za zakúpené položky musia byť vrátené.

3. Pokiaľ došlo k nejakej ďalšej, bonusové predmety poskytnuté spoločne s objednaným tovarom, musia byť vrátené rovnako.

4. Podanie obchodu musí zaručiť vrátenie hodnoty výrobku.

5. Peniaze budú vrátené do stanoveného bankový účet do 10 pracovných dní. Ak bola platba vykonaná kreditnou kartou, budú peniaze vrátené na účet vzťahujúce sa k tejto karte.sa nevracia

6. Náklady zásielky.

7. Tovar musí byť vrátený na náklady jediného zákazníka.

8. Zákazník dohodnú na zaistení tovaru proti všetkým prípadné škody, ktoré môžu nastať v priebehu prepravy.

9. Správa obchodu nesmie prijímať hotovosť na type dodania balíkov.

10. V prípade platby kartou, budú peniaze vrátené na účet karty.

 

IV. ZÁRUKY A SŤAŽNOSTI


1. Všetok tovar dostupný v obchode sa vzťahuje záruka výrobcu.

2. Zodpovednosť za škody spôsobené v dôsledku nesprávneho fungovania výrobkov používaných v riadnym spôsobom sa obmedzí na záručných podmienok stanovených výrobcom alebo distribútorom tovaru.

3. Účel tovaru musí byť uvedená v návode na použitie. Administrácia obchodu nesmie v žiadnom prípade, prevziať zodpovednosť za vyplývajúce, nepriame, a opakujúce sa škody spôsobené nesprávnym použitím poskytnutých tovaru.

4. Záručná doba musí byť uvedená v popise zverejnenom na internetových stránkach obchode a záručných kariet poskytovaných spolu s dodaného tovaru. Podrobné záručné podmienky sú špecifikované v dokumentácii záručnej súvisiacich s vydaným garanta. V prípade, že zákazník nemôže nájsť záručný list v poli, doklad o zakúpení, a to – potvrdenky alebo faktúry DPH – musí byť považovaná za ekvivalent takého preukazu.

5. Pokud byl zjištěn rozpor mezi specifické vlastnosti produktu a ustanovení uzavřené smlouvy, kupující má práv o vrátit objednané zboží. Kupující musí informovat prodejce o uvedené skutečnosti tím, že pošle mu podrobný popis všech zjištěných nesrovnalostí. Kupující musí být uděleno právo informovat prodávajícího o těchto chybách ve lhůtě 14 dnů od okamžiku odběru pozemku. Poté, kupující musí mít žádnou takovou možnost nepovažují

6. Všechny stížnosti týkající se transakcí provedených v důsledku selhání prvotního seznámit se s ustanoveními dohody o obchodu.

7. Kupující je povinen informovat prodávajícího o všech vad zakoupeného zboží, které byly použity v souladu se zásadami fair use písemně, a to prostřednictvím formuláře stížnosti. Pokud se stížnost týká položku, která byla během přepravy poškozena, že je potřeba vypracovat protokol poškození v přítomnosti kurýra. Stížnosti lze zasílat e-mailem na adresu: office@korkovapredajna.sk .

8. V prípade odmietnutia vrátenia balíka bez predchádzajúceho prehlásenia o zrušení, náklady na vrátenie a vrátenie znáša zákazník. V prípade nevyzdvihnutia tovaru na oddelení GLS alebo paketshop pointe, kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru odosielateľovi, teda dvojnásobok pôvodnej ceny prepravy.

9. Vrácené zboží musí být zabalené v originálních krabicích a obsahují všechny nedílné součásti. Zboží musí být vrácen spolu s dokladem o koupi.